Станіславська громада
Херсонська область, Херсонський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Станіславський ясла-садок

У Станіславському яслах-садку виховується і навчається 216 дітей від року до шести, з них 163 дітей відвідують дошкільний навчальний заклад, 30 дітей охоплені групою короткотривалого перебування, 23 дітей соціально-педагогічним патронатом.

Власник: Станіславська сільська рада.

Очолює колектив: завідувач, відмінник освіти України, лауреат Щорічної премії Верховної Ради України,  заслужений працівник освіти України Людмила Григорівна Кисла

Методичною службою керують вихователі – методисти:

Світлана Ярославівна Москаленко, Надія Вікторівна Кисла

У дошкільному навчальному закладі працює міцна, надійна і творча команда, яка впроваджує у практику роботи новітні педагогічні технології та сприяє розвитку творчої особистості дошкільника. Поряд з дітьми завзяті, талановиті, люблячі свою справу педагоги.

Навчально-виховний процес у дошкільному навчальному закладі забезпечує 19 педагогів.

Девіз педагогічного колективу  Станіславського ясел – садка:

Виховати дитину розумну,

Виховати дитину щасливу,

Виховати дитину здорову!

Навчальна діяльність в дошкільному закладі проводиться відповідно до програми навчання та виховання «Дитина в дошкільні роки» та додатковими парціальними програмами.  Крім основних форм навчальної діяльності  додатковими формами організації навчальних занять охоплені діти від трьох до шести років: розвивальні заняття (медіа заняття), еколого-валеологічні заняття,  ритміка (середній дошкільний вік), степ-аеробіка (старший дошкільний вік),  англійська мова, гуртки: англійської мови з елементами художньої праці,  хореографія,  «Хатха-йога» з елементами стрейченгу, спортивна студія фізкультурно-творчого розвитку, дитяча анімаційна студія «Kinder cinema», казкотворення.

Станіславський ясла-садок є гарантом якості  здоров’я дітей;  будинком творчості та самореалізації педагогів; довіри та авторитету для батьків.   При цьому ми постійно дбаємо про модернізацію освітнього процесу, вдосконалення форм і змісту дошкільної освіти, впроваджуємо інноваційні технології.  Фізкультурно – оздоровча робота у яслах – садку збагачена новими підходами та інноваційними елементами здоров’язбережувальних технологій: арт – терапія, пісочна терапія, казкотерапія, мульттерапія, гімнастика пробудження, різні види масажу, оздоровчий біг, психогімнастика, робота з дітьми на оздоровчому комплексі "Стежина здоров'я". Завдяки тісній співпраці адміністрації дошкільного навчального закладу, батьків та педагогів створено освітньо - розвивальне  здоров’язбережувальне середовище. У ДНЗ функціонують:

  • кабінет образотворчого мистецтва;
  • кабінет валеологічного виховання;
  • кабінет соціального педагога та практичного психолога;
  • музична зала;
  • фізкультурна зала;
  • кабінет англійської мови;
  • медичний кабінет

Досягненням колективу вважаємо створення на території дошкільного навчального закладу унікального здоров’язбережувального комплексу «Стежина здоров’я», спортивного майданчику, етнографічної  галявини, ігрових  майданчиків.  

Успішно працює в яслах-садку система особистісного зростання кожного педагога - «Методичне об’єднання вихователів», Районна школа перспективного педагогічного досвіду, «Школа сприяння здоров’ю», творча група «Зростаємо з любов’ю», школа педагогічного зростання педагогів, консультативний пункт «Школа турботливих батьків», творча група «Естет», клуб роботи з батьками «Родинне сонцеколо».

Педагогічний колектив Станіславського ясел-садка  Білозерського району, Херсонської області завершує  дослідно-експериментальну роботу регіонального рівня з теми «Формування психосоціальної компоненти здоров'я дітей дошкільного віку» /2010 – 2015 р.р./.  /Наказ Управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації №337  від 26.08.2010р. «Про здійснення інноваційної діяльності в освітніх закладах області в 2009/2010 навчальному році та завдання на 2010/2011 навчальний рік»/.  Як результат  створено власну експериментальну  програму «Нехворійко» реалізації комплексного підходу до формування психосоціальної компоненти здоров’я дітей дошкільного віку, випущено  методичні посібники «Формування психосоціальної компоненти здоров’я дітей дошкільного віку засобами інноваційних здоров’язбережувальних технологій» та «Сходинки пізнання себе (збірка практичного матеріалу до експериментальної програми «Нехворійко» реалізації комплексного підходу до формування психосоціальної компоненти здоров’я дітей дошкільного віку)» до програми (які затверджені вченою радою КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»).

Педагоги мають друковані статті у всеукраїнських періодичних виданнях, постійні дописувачі у наукових виданнях КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Ми не залишаємось осторонь конкурсів, які проводяться серед дошкільних закладів за що маємо високі нагороди:

  • диплом Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Національна мережа шкіл сприяння здоров'ю Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу «Школи сприяння здоров'ю»;
  • дипломом за активну участь у ХХІІ Всеукраїнських педагогічних читань «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховуємо культуру потреб особистості» «Філософія дитячого Всесвіту»
  • диплом гран-прі за перемогу у Всеукраїнському Фестивалі педагогічних ідей «Гуманізація освітнього простору у вимірі педагогіки В.О. Сухомлинського» ;
  • ІІ місце в обласному Всеукраїнському конкурсі  «Наш ДНЗ найкращий» та  VІІ місце в загальному заліку по Україні на Інтернет - порталі рейтингу освітніх закладів України;
  • І місце в обласному Всеукраїнському фотоконкурсі «Мій улюблений ДНЗ»  на Інтернет - порталі рейтингу освітніх закладів України, ввійшли в 20 кращих закладів України.

Але головне – кожен педагог постійно підвищує свій фаховий рівень, прагне втілити в життя нові підходи та методики виховання і навчання дошкільників.

Особливої уваги надаємо створенню сучасної моделі соціального та психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку. Соціальний педагог, психолог співпрацюють з батьками вихованців, проводять тестування майбутніх першокласників.

Активна позиція адміністрації дошкільного закладу, тісна співпраця з сільським головою, Білозерською районною радою, Херсонською обласною радою, народним депутатом України Гордєєвим А.А. дала свої результати. В дошкільному закладі введено в дію котельню на твердому паливі, вартістю 360 тис.гривен за кошти з державного бюджету чим зменшено використання газу до мінімуму.  Здійснено утеплення фасаду приміщення 126 тис.гривен з обласного бюджету. Співпраця з благодійним фондом «Крона»  м. Київ на основі співфінансування з сільською радою забезпечила дошкільний навчальний заклад гарячою проточною водою за допомогою встановлення сонячних геліоколекторів.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь