Станіславська громада
Херсонська область, Херсонський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

УВАГА! Електронне декларування

Дата: 13.01.2017 13:38
Кількість переглядів: 174

ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ КОРУПЦІЇ

З 1 вересня 2016 року розпочав роботу реєстр електронних декларацій.

Починаючи з моменту запуску, першими - протягом 60 днів мають подати декларації особи, які згідно зі статтею 50 Закону України «Про запобігання корупції» займають відповідальне та особливо відповідальне становище. Всі інші суб’єкти декларування (в  тому числі  і депутати місцевих рад) почнуть подавати свої декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані в електронній формі з 1 січня 2017 року. 

Заповнення електронних декларацій здійснюється на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login

 

Щоб заповнити декларацію, потрібно отримати електронний цифровий підпис.

Отримати електронний підпис та консультацію щодо його застосування можна у Центрі обслуговування платників за адресою: м. Херсон, вул. І. Кулика, 143а,

телефон 32-74-99, 51-09-15.

Реєстрація користувачів: пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва: з 13:00 до 13:45

Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП фізичною особою:

заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.

У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника.

Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Під час процедури ідентифікації повірена особа повинна пред’явити оригінал паспорта громадянина України, а за його відсутності паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідки на тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.

Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Для уникнення помилок при заповненні документів уважно ознайомтесь з Пам'яткою щодо заповнення Реєстраційної картки (для фізичної особи)

Реєстраційну картку, зразок реєстраційної картки та пам'ятку щодо її заповнення можна скачати на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС за посиланням http://www.acskidd.gov.ua/fiz_osoba

Також отримати електронний цифровий підпис можливо в АКРЕДИТОВАНОМУ ЦЕНТРІ СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ https://ca.informjust.ua/ (м.Херсон, вул. 9-го січня, 32), або через систему Приват 24 (для клієнтів ПриватБанку)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь