Станіславська громада
Херсонська область, Херсонський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади в апараті Станіславської сільської ради: начальник відділу – головний бухгалтер

Дата: 31.05.2018 12:28
Кількість переглядів: 163

ОГОЛОШЕННЯ

про конкурс на заміщення вакантної посади в апараті Станіславської сільської

ради начальник відділу – головний бухгалтер

    Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, Порядку проведення іспиту  для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті управління Станіславської сільської ради, затвердженого рішенням 3 сесії 7 скликання Станіславської сільської ради від 14.12.2017року № 35/362 та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на заміщення вакантної посади в апараті Станіславської сільської ради: начальник відділу – головний бухгалтер

    Умови конкурсу:

    В конкурсі можуть взяти участь особи, які є громадянами України, мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

    Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 5 років.

    Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Станіславської сільської ради, такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК;
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту;
  • копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності)

    Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також  знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  посадової особи.

    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.

    Додаткова інформація за тел.  53-2-67


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь